maison balat


mert karaman
1
4 ay önce
balat
başta sunum ve karsilama guzeldi, ancak uzun suredir istanbul’da bu kadar güzel kazıklanmamıştık, güler yüze kanmayın. 10 kişi rezervasyon yapip 8 kişi gittik ancak 20 kişilik kahvaltı parasi hesap yazdılar. ayıptır.
0
dilara
4
5 ay önce
balat
mekan küçük ve çok samimi. vintage ürün sevenlerin bayılacağı bir yer ? kahvesi çok güzeldi ama maalesef ki tatlıyı çok beğenmedim. ama balat’a gittiyseniz girip kafeyi gezmenizi ve bir kahve molası vermenizi tavsiye ederim ☕️
0
seyma nur kesmez
5
5 ay önce
balat
sanırım gittiğim en tatlı mekan olabilir? müzikleriyle, sahibinin tatlılığıyla, mekanın sımsıcak havasıyla, eşyaların muazzamlığıyla, kısacası her şeyiyle harikaydı. kendinizi bambaşka bir dünyada hissettiriyor. dışarı adımınızı attığınızda tekrar dönüp oturma hissi uyandırıyor. şiddetle önerilir ?
0
ozdemird
5
5 ay önce
balat
o kadar güzel bir ortam ki..çalışanlar çok samimi biraz küçük bir cafe.çalınan müzikler vs cok iyi.maison tatlısı harikaydi?? tavsiye ederim .
0
melis kalfayan
5
5 ay önce
balat
gercekten gorulmesi gereken bir mekan. antika esyalar icerisinde sicak kahvenizi yudumlayip, tatli birseyler yedikten sonra begendiginiz antikalari alabiliyorusunuz :)
0
melis
5
6 ay önce
balat
inanılmaz tatlı kendinizi bambaşka yerlerde hissediyosunuz?hem yemekleri hem de tatlı sahininin hizmeti sizi sanki kendi evinizdeymiş gibi hissettiriyo.
0
onur alp
4
6 ay önce
balat
balata güzellik katan butik kafelerden belki de en orijinali, siparişlerde herhangi bir sıkıntı yaşamadık. taze ve lezizdi. butik kafe sevenler için, balatın sokaklarını gezerken, dinlenmek için hoş bir alternatif.
0
selen emen
5
6 ay önce
balat
istanbulda cok bunaldim, paris' i cok ozledim dediginiz an, gidebileceginiz bir yer . antika + cafe nin titizlikle tum ince detaylari dusunulerek dekore edilmis bir mekan. diger antika kafelerden farki; antikalar gezdikleri ulke / sehirlerden toplaniyor, yani heryerde aynisini gorebileceginiz cinsten esyalar degiller. tarihlere gore vitrini bile dekore ediyorlar :) kahvaltilar fransiz usulu.... ( zaten ordan gelen yiyecekler de servis ediliyor ) balat' da bu isi yapan cok var ama , burasi inanin farkli. bir de home made yiyecekler servis ediliyor cay/ kahvenin yanina. to do list' e ekleyin gencler siddetle tavsiye ederim !
0
elif b.
5
6 ay önce
balat
inanılmaz tatlı insanların işlettiği, inanılmaz güzel bir yer. kesinlikle tavsiye ederim. kahveleri, yemekleri, özellikle kahvaltısı şahane.
0
foodie
5
6 ay önce
balat
böyle mekanlar iyi ki varlar! cidden balat'a gittiğinizde uğramanız gereken bir mekan maison. fransızca ev anlamına gelen maison cidden sizin evinizde gibi hissettiyor. sahipleri hanımefendilerin tatlılığı, kibarlığı. lezzetli yemekleri, kahveleri ile güzel sunumları. ortamı, çalan müzikleri ile cidden iyi ki var dedirtiyor. mutlaka gidin, görün ?
0
beyza
5
6 ay önce
balat
ortam aşırı güzel şarkılarda öyle huzur bulmak için birebir bi mekan. işletmeci ablanın tatlılığına, güler yüzlülüğüne diyecek yok limonata ve vişne suyu içtik ben vişne suyunu tavsiye ediyorum bundan sonra balattaki mekanım kesinlikle orası??
0
betül öz
5
6 ay önce
balat
mekanı işleten kadın o kadar tatlı ve güleryüzlü ki evinizde gibi hissettiriyor :) ayrıca burada sadece çay içmiyorsunuz, bu adeta çay seremonisi.. terapi gibi, aslında koşuşturma anımızda bi soluklanmak için oturduk ancak yaklaşık 2-3 saat kalkamadık...
0
fadimegul89
5
6 ay önce
balat
kahvaltısı enfes mekan sahibi de güler yüzlü bir hanımefendi ? biz çok sevdik fiyatları azıcık normal üstü ama domates mis gibi domates kokuyordu en güzeli peynir çeşitleride harikaydı hele mekanın içi konsepti ??
0
cerenkomerenko
5
6 ay önce
balat
balat'ta ambianssını en sevdiğim mekan. çalışanlarını da seviyorum. oturup bi kahve söyleyin ve edith piaf eşliğinde sokağı izleyin.?
balat'ta kahvaltı yapmak için de iyi iki üç seçenekten biri. fiyatlar kararında.
0
şevval bülbül
5
6 ay önce
balat
geçen hafta sonu keşfettiğim bu mekan da müzikler muazzam, iç dekor mükemmel aşırı güzel bi muhabbet ve muhteşem bi gözleme yemek isterseniz kesinlikle uğramanız gerek bence ?
0
oturum aç
hesap oluştur

güvenliğin için daha önce kullanmadığın bir parola seç